reklama

... Ked vyhasne moj ohen (uvodný pokec o mojej osobe)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ak raz vyhasne ohen v mojom srdci

a objavím tradície stereotypu

Máte právo spáliť moju dušu

a zatratiť ju bez návratu...

Ak raz nepomôžem zatúlanému psovi

čo na mna uprie smutný pohlad

Môžte ma navždy nechať ležať

tam,kde Smrt ma má na dohlad

Ak raz vyslovím slovo Nikdy

bez nádeje v prázdnych očiach

Smiete ma pustiť do tartaru

kde zvyšok nekonečna strávim trpiac

Preto žijem, preto som...

Stretávam sa s osudom...

Chcem vo vás navždy pretrvať

a svoju dušu zachovať...

Monika Zaškrtená

Monika Zaškrtená

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

cogito ergo sum Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu